Tuesday, August 4, 2009


kau membuat ku memberantakkan,,,, aku sedari aku tak sempurna dimata mu... bagaimana cara untuk ku terangkan pada mu untuk bisa kau fahami... kau hancurkan aku dengan sikapmu,,, kau sedar lah bahawa kau telah menyakiti hatiku.Cinta ini membunuh ku serta membuat aku menjadi serba salah akibatnya aku tak seperti apa yg kau inginkan..... kau sedar lah bahawa aku tetap menyayangi dirimu selagi aku mampu. aku percaya kamu walau apa pun org kata pada ku .. tak peduli apa org kata pada ku.. yang aku tahu bahawa aku sentiasa percaya akan dirimu..... hidup ini tak akan bereti selagi aku masih mampu tersenyum pada mu...
senyum lah pada ku agar bisa aku ceria seperti dulu.. muahh mis u

2 comments:

jordykeren2706 said...

MAKIN HENSEM AJER YA,...

jordykeren2706 said...

aku akan senyum selalu pada abg aiman ini,..ini sangat menyentuh perasan,....adek mohon maaf ya,....thanks,..miss u too