Monday, October 19, 2009

selamat tinggal aiman

Malam terasa indah sejak aku mengenal dirimu .. kehadiran mu umpama langit semakin cerah tapi mendung di siang hari.... mungkin hanya cinta mu meluluhkan rasa tekanan hati ku ohhhh tuhan tolong lah aku dikehampaan ini dari hancurnya hati ku.. hempaskan kesendirian hanya yang tak pernah berakhir.... bebaskan diri ini yg rapuh dari dibelenggu kehampaan ini......ketiadaanmu membuat aku saban hari merasa sepi... keluhan ku hanya aku yang tahu tapi tak bisa untuk huraikan kerana diri mu telah pergi buat selama-lamanya.. airmata kian mengalir entah kenapa mungkin hati aku merindui kenakalan .. cerita mu .. senyumanmu .. aku tak bisa menipu diri ini atas kealpaan yang telah aku buat padamu tapi percayalah kau tetap ada dihatiku hingga ke akhir hayatku.. kau lah teman .. kaulah sahabat... kaulah segalanya kerana dirimu amat teragung buat diriku.. bila ku bayangkan saat-saat indah bersamamu tiba-tiba airmata ku mengalir deras mungkin kah aku kalah dalam soal kasih sayang...

No comments: