Sunday, July 20, 2008

semilu 5407


Malam datang lagi, Terasa kelam dimamah kebinggungan,
Sepi datang menyerpa entah pada siapa harus aku adukan ,bukan
Aku mahu semua ini terjadi, ia terjadi tapi…. tanpa aku sedari
namun aku tetap harungi nya nya tenang walaupun
Hati ini terasa sepi dimamah suram malam yang tiada titik noda yang
Harus aku huraikan …

Dimalam yang dingin ini aku terasa teransing untuk aku menilaikan siapa yang harus aku adukan resah yang sedang melanda hati ini …….bukan salah aku retak semua ini

Tak dapat aku bayangkan betapa hebatnya bibir mu melemparkan sesuatu yang tak mampu aku huraikan . Kau mahu kata putus dari ku namun apa yang boleh aku katakan….

Aku tak dapat nak huraikan betapa aku merasa tertekan akibat dari dari perkataan cinta…. Seandainya aku dapat petik bintang yang berkelipan diawanan, sudah tentu akan ku sematkan didadamu , akan ku laungkan kelangit bahawa hati ini kau telah memiliki setengan dari hidupku .. aku akan cuba untuk bersama mu namun aku juga mahu sebuah perubahan tapi aku belum temui nya.. harapan aku cuba satu.. biarlah ada perubahan dari A sampai Z baru aku puas .

Aku tak salahkan hati mu bila hati ini sering di salahkan. Aku tak rela sendiri meniti hari sepi tanpa bicara , tak rela bila terjadi hanya waktu yang tentukan . Aku ingin kuat kan hati ini yakin dan percaya atas apa yang aku lakukan tak akan berubah selain hati ini telah retak dimamah kesepian . Aku ingin kuatkan setia ku namun hati aku tak dapat menerima cemuhan dan kata2 yang terlampau menguris hati ku hingga aku tak dapat berkata-kata hingga terpukau hati ini atas kerelaan hati…..

Jangan dekat atau jangan datang pada ku lagi .. aku semakin terseksa atas semua ini. Aku cuba jalani hari yang penuh dengan alpaan …ohhhh tuhan maafkan lah diri ini yang tak pernah bisa mejauh dari angan tentangnya …..namun apa daya lah daya ini bila ternyata sesungguhnya aku terlalu cinta dia…..aku teringat hati yang bertempur mimpi ..kemana kau pergi cinta.. perjalanan sunyi aku tempoh sendiri .. aku kuat kan hati tempoh suram malam …aku kuat kan kesetian demi cinta.. aku teringat angina embun pagi yang menemani aku saban har untuk aku mendapatkan jawapan yang tak pasti aku temui… ingat lah kau kepada angin yang hembus kau yang kan membelaimu dikala kau bermimpi… perjalanan sunyi yang kau bentuk sendiri dapat menemui jalan kesudahan nya cinta……

No comments: