Wednesday, July 23, 2008

Aku hanya milik mu





Ku teringat hati yang bertemu mimpi, Kemana kau pergi cinta ,kekuatan hati yang berpegang janji…. gengam lah tangan ku cinta agar kau dapat salami hati ku … ingat lah wahai cinta bahawa aku tetap berada di aliran mu hanya kau dan aku saja yang dapat sulam cinta itu,.Perjalanan sunyi yang kau lemparkan pada ku teringat aku cinta yang selalu menemani aku dikala aku kesunyian… ingatkan kau kepada embun pagi bersahaja yang menemaimu sebelum cahaya ……..

Mungkin ini memang jalan takdirku … mengagungmi tanpa di cintai …tak mengapa bagi ku rasakan kau bahagia dalam hidup mu. aku ingin kau tahu diri aku disini menanti diri mu meski ku tunggu di hujung waktu. Ku terasa kau tetap akan menemui aku … izinkan aku memeluk mu dan mengucapkan betapa aku mencintai diri mu……suara hati ku selalu berkata bahawa setiap insan perlukan kasih dan sayang… kata cinta untuk mu tetap aku lirikan didada blog ini agar aku dapat karangnya secermat yang mungkin…cinta terindah yang pernah aku temui aku semadikan di memori ini.. cinta yang terbaik yang pernah aku miliki hingga tak dapat aku berkata sepatah pun hanya aku perlu kan cinta…..

Aku saja bukan mudah untuk mengejar mimpi indah pernah satu ketika dulu ku punya harapan besar tapi kini aku tak pasti dapat kah aku milikinya…. Rasa nya sudah jauh aku tempoh, hanya mimpi yang lalu mungkin ada hikmah disebalik kisah yang lalu aku tak akan putus asa terus dan akan terus mencari sinarnya agar diri ku akan temui kebahagian yang entah bila aku temui semula …….tak pernah aku membayangkan dan yang pernah aku rasakan betapa besarnya hati ini jika dapat menemui cinta…. Ohhh cinta….sampai mati ku tak kan lain hati aku untuk mencari cinta…..jika kau jadi milik ku itu sumpah mati aku…… pada cinta……

Mungkin ini jalan takdirku amat payah untuk mencari cinta… dah lama aku pendamkan untuk mencari cinta yang teguh … dah puas aku memiliki cinta tapi cinta itu bukan nya kekal yang kekal cinta pada allah saja yang kekal… hanya pada dia aku seru dan pada dia aku memohon agar diri ini di beri kebahagian serta kesehjateraan yang menbolehkan aku bercinta dengan nya,.hidup perlu kan cinta hanya cinta akan bersama jika cinta dapat menerima dan diterima bahawa cinta satu keajaiban yang harus dihalusi setiap insan yang memerlukannya….

Aku tak akan berubah walau apa pun terjadi aku tetap mencari cinta … aku hanya milik mu…bayangkan lah bahaya cinta hanya datang sekali dalam hidup dan amat payah untuk di rasai walau di wartakan … aku ingin kuat kan setiamu yakin ku hanyalah milikmu.. besarnya cintaku tak akan berubah walau kini rasa hidup lulurkan hati mu… aku hanya milikmu cuba kau rasa dan yakin kan hati mu aku tetap milik mu… mengertilah wahai cinta… tak pernah sedikit pun terlerai… semuaini hanya milikmu………aku hanya milik mud an yakin lah pada ku…… muahhhhhh… muahhhhh.. muahhhh

No comments: