Monday, August 4, 2008

Andai aku dapat rasakan



Usah lah kau berpura di sebalik kata kerana aku telah tahu siapa diri ku tak perlu kau merayu dengan pujukkan mu …biarlah kan saja semua nya pergi cukuplah sekali kau mengheris hati ini yang telah lama terbina seandainya masih ada cinta lagi dihati ku .. lupakan saja hasrat mu untuk mendapatkan aku…perasaan ku kini telah hancur atas perbuatan mu yang kau lemparkan pada ku disaat_saat aku perlukan cinta seandainya masih ada cinta pada ku aku tetap simpannya selaman-lamanya…..rindu yang membara tiada berteman sepi berpanjangan .. resah pulak menghantui diri ku entah pada siapa harus aku luahan … kini hanya kusulamkan kan pasrah aku menitis kan airmata kepasrahan … atas perbuatan mu yang amat aku kesali…resah dan bergelora menjadi sahabat bersama mengharungi sepi yang berpanjangan…..berakhirlah episod sepi yang sekian lama aku rasai….pintaku hanya satu kepada mu.. sedarlah atas kesilapan mu dan terimalah seadanya aku disisi mu….

Berbisik didasar hati bertanya pada diri tentang kekasih, tentang cinta … harus kah aku menanti mu harus kah tangan ku ini mengapai tangan untuk aku lambaikan cinta mu…. Putusnya didalam hati tak mungkin bercantum lagi aku intai cinta rahsia dan airmata…mereka sering berkata cinta itu milik manusia yang dapat memberi jawapan hanya diri kita sendiri….untuk itu kita harus meneliti segenap ketulusan serta keikhlasan cinta itu… datang dan pergi…..

Adakah kau dapat merasakan apa yang aku rasa tentang apa yang telah terjadi oh ini kah suratan yang ku terima…..kini… bukan salah diri ini yang menderita akibat cinta tapi telah tertulis dari takdir yang maha esa…..sukar untuk aku lupakan kenangan bersama mu cinta…. Bahtera mu kini telah hanyut entah kemana mungkin telah sampai ke titik noktah nya.dapat kah lihat aku disini apabila bahtera kau mengikut alunan air yang laju menuju ke hujung kuala yang tak pasti tempatnya…

No comments: