Sunday, April 26, 2009

ERTI RINDU


Adakalanya rindu ini datang dan adakalanya pergi entah kemana. pada siapa yang harus aku adukan kedukaan hati ini ,kerinduan yang menebal akibat ketidak puasan hati yang selalu menghantui perasaan aku setiap perjalanan hidup ini,bila keyakianan aku datang mula lah hati ini terasa bagaikan melonjak ke awan biru , izinkan aku seru nama mu sebelum kau ambil kembali nama mu ,dan demi nafas mu yang kau hembuskan, aku akan menjadi yang terbaik buat mu,
sebelum kau memanggil ku. Dengar lah wahai insan pujaan ku malam ini akan ku sampaikan hasrat suci kepada insan teristimewa dengarlah kesungguhan ku ini aku ini ingin menjelaskan bahawa sinar yang aku cari selama ini telah berada di depan ku.....Dengarlah wahai insan yang amat aku sayangi dengan kesungguhan hati ini aku lirikkan sebuah kata-kata bagi menguatkan kasih ku pada mu....jangan kau tolak dan jangan kau hancur harapan ku aku tak akan ulangi meminta pada mu lagi aku lah yang terbaik buat mu.Bila bahagia mula menyentuh ada jer pelbagai rintangan yang harus aku harungi tapi percayalah selalu ada perasaan keinginan pasti ada tempatnya .....aku pertaruhkan nama mu agar diri ku akan lebih sempurna dari ayat-ayat cinta...........

No comments: