Tuesday, May 19, 2009

DISEMPADAN SEPI


asal lahirnya impianku ingin mengejar sinar tapi nyata sinar itu masih dalam samar... andai ku tahu kapan tiba sinarku... pasti aku tak lagi meminta-minta agar dirimu bersama ku.... banyak rintangan yang perlu kita rentang namun kau tak mampu untuk kita sama-sama harunginya... Di kejauhan ini betapa aku mencintaimu dengan sepenuh hati ku,,,, betapa aku menyayangi diri mu lebih dari yang kau tahu bahawa hati ini dah kau miliki.... ingin aku bahagiakan dirimu setiap saat bersama ku seperti janji ku kepada mu tak akan pernah aku ingkari ..... aku kan selalu ada di dekat mu aku akan selalu menemani hari-harimu dengan penuh bermakna..... kau harus tahu betapa aku mencintai mu hanya kau saja di hati ku......
kini aku sepi entah pada siapa untuk aku luahkan rasa hati yg menebal ini... ingin aku berhenti berharap dan akan aku titipkan ayat ini biar ia menjadi serangkai kata, seungkap madah bagi membetulkan akan diri ini. biar org lain tahu betapa aku menyayangi diri mu... biar seribu kali kau ungkapkan kata2 keramat namun akan aku sahut kata2 mu biar ia menjadi sebuah istana untuk kita berteduk di suatu hari nanti ,.....

No comments: