Friday, January 2, 2009

HATI KU PILU KINI


Dalam kesamaran aku menghitung keadaan diriku yang serba salah akibat kesilapan lalu.. entah lah...
rasa kedamaian tidak lagi singgah dihati aku .. mungkin diri aku berada diantara dua persimpangan . ohhh tuhan tolonglah hamba mu ni, mungkin aku dah betul2 pasrah atas kehidupan ini... kelam malam yang pekat aku terkenang kenangan silam yang sering aku mimpikan .. dulu aku rasa diri ini umpama aku berada diatas kini aku dah ketinggalan ke belakang akibat terlalu menjaga perasaan org. kini aku pasrah atas keputusan yang telah aku buat sendiri.. biar kan aku menjalani kehidupan yg aku ciptakan sendiri... Drama tari yang mengikut rentak alunan irama yang penuh syahdu....
kisah ini bukan lah senang aku paparkan di dada blog tapi aku dah bosan hidup macam ini... entah lah kenapa! kesedaran mungkin dah tamat untuk jiwa aku atau mungkin aku yang telah lama hanyut didalam dunia kepura-puraan..
terima kasih atas kesudian anda semua membaca blog ini.. apa pun korang adalah kawan yang terbaik aku kenali...
pilu rasa hati ini syahdu rasa jiwa ini , dikala ini aku merasakan diri ini betul2 tertekan akibat atas dasar kasih dan sayang...
biarlah kasih sayang ini ku berikan pada allah saja ... mungkin pada dia saja yang dapat memberi ketenangan buat aku menjalani kehidupan seharian aku ... amin hendah nya

No comments: