Wednesday, January 14, 2009

TINGGAL KENANGAN


tak tertahan pedih hati ku mengenangkan ketiadaan mu ... terbayang sendu hati ku betapa aku mengingati mu, setiap saat dan setiap detik bersama mu.... kini kau pergi membawa hati mu yang remuk atas ketidak tentuan hati ku menerima mu.. maaf kan aku wahai insan yang pernah bertahta dihati ku....tapi hakikatnya aku masih sayang dan amat memerlukan dirimu... kini kau pergi tak akan kembali lagi... aku harap rohmu akan sentiasa di pelihara dan ditempat orang-orang yang beriman...walau
kebaikan mu terselah baik untuk diri ku atau masyarakat yang mengenalimu... kau adalah insan yang benar-benar aku kagumi, tiada dua atau tiga hanya diri mu yang teramat mulia yang pernah aku kenali.... maafkan aku.. aku tak dapat nak luahkan hasrat hati ini untuk aku kesali atas kesilapan aku pada mu tapi aku memohon pada allah agar dirimu bahagia diatas sana.....
walau pun kita tak seagama namun hakikatnya kau lah insan yang terbaik buat aku dan keluarga aku...... kata-kata mu masih tertanam di lubok hati ini. percayalah walau pun ketiadaan mu didunia ini tapi setiap langkah ku pasti akan aku kenangkan hingga ke akhir hayatky

No comments: